Obľúbené filmy (10)
Návrat do budúcnosti (1985)
Vtedy v Amerike (1984)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl.
Mlčanie jahniat (1991)
Mechanický pomaranč (1971)
Mesto bohov (2002)
Maléry pána Šikulku (1999)
U nás nedoceněná komedie. Kterej blbec to překládal?
Hľadám Amy (1997)
Piaty element (1997)
Vtipné sci-fi se spoustou barviček a takovou tou francouzskou divností. Zajímavé i proto, že v něm uvidíte Bruce Willise, který hrál snad jen v amerických filmech :P
Šakal (1973)
Jeden z nejlepších francouzských thrillerů ze 70. let. Takřka dokumentárně natočený Forsythův příběh o nájemném vrahovi a francouzské tajné službě, která se ho, stůj co stůj, snaží najít a zlikvidovat. Willisův remake tomuhle nesahá ani po kotníky.
Sociálna sieť (2010)
Fincherovsky natočené drama o nerdovi, který se chtěl dostat mezi elitu. Musím vyzdvihnout hudbu - kdo očekává poklidné melodie jako v traileru, bude překvapen. Skvělý scénář. Jako životopisný film to moc neobstojí, ale kouká se na to pěkně.