Recenzie (296)
Denná hliadka (2006)
No je to trochu zvláštní místy jsem si říkal že je to lepší než Noční hlídka, ale vetšinou mě hned něco vyvedlo z omylu, takže opět musím pochválit zpracování protože to je prostě originální a neokoukané, ale ten scénář prostě není úplně v poho. Třeba ještě bude ta šedá hlídka a pak už to bude v poho....70%
Jackie Brownová (1997)
Skvělý Tarantino a tyhle 4* by u všech ostatních filmů byly 5*, ale tohle je tarantino a ten má za sebou Gaunery a Pulp Fiction = skvělý film za 90% ale tady za 4*...Sorry Quentine.
Malá Miss Sunshine (2006)
Jedna z těch lepších road-movie komedií, která asi nikoho neurazí ale ani nikoho moc nevytrhne. Já jsem se doopravdy zasmál jen jednou a to při začátku čísla Olive a jinak jsem měl na tváři spíš lehký úsměv. A ještě, nic proti Alan Arkinovi, ale za tohle by se oscary dávat neměli a kdyby to bylo ve filmu bez takové medializace nikdy by ho nezískal...
Nočná hliadka (2004)
Je to zvláštní - jako bych se díval na pohodový americký film, ale zárověn nedíval. Kamera a režie je v klidu, moskevské panorama taky neurazí, ale celkově to prostě není uplně ono, na druhou stranu je to určitě nejlepší ruský film nové vlny (a evropský taky), a nedovedu si představit jak by to dopadlo kdyby takový film měl vzniknout v česku (za stejné peníze!) určitě otřesně! Takže za film 3* a za to že to není typický hollywoodský produkt * navíc. Bavte se!
Beowulf (2007)
Čekal jsem velkolepou podivanou za využití těch nejlepších triků, ale viděl jsem film kde jsou tak tři skvělé scény a nic víc. Herecké výkony se hodnotí těžce, ale na druhou stranu jsem si po chvíli zvykl na to jak film vypadá a ke konci jsem to už ani nevnímal. Ale za tři vážně skvělé scény to stojí zkouknout....Takže za 70%
Kráľovstvo (2007)
Zajímavý film kde se toho kromě začátku a frenetického konce zas tak moc neděje, by si zasloužil asi spíš 3*. Ale za věrně podané chování a přesné realie arabů (saud. arabie) a za "vtipný" konec 75%
Sám doma (1990)
Hodnotím to takhle čistě z nostalgie, protože pro malé dítě to byl film k popukání....
Matrix Revolutions (2003)
Normálně bych dal asi za 3* ale po naprosto skvělém Matrixu jsem čekal něco ještě lepšího. Druhý díl mě nezklamal, ale ani nepřekvapil a Matrix III už mě jenom zklamal. Tolik přemoudřelých keců jsem vážně nečekal a jako vysvětlení světa Matrix je to málo...
Prázdniny (2006)
Obyčejná romantická komedie která mě i místy nudila. Ubral bych půl hodiny a ještě si trochu pohrál se scénářem a možná by to bylo za 4*...
Viem, kto ma zabil (2007)
Typická hollywoodská slátanina s "cool" kamerou a vymazlenou "pointou". Takže 1* a ty 1* navíc patří Lindsay ta se mi líbí i s jednou nohou a rukou.