Recenzie (216)
Posledný bohatier 2: Koreň zla (2020)
Super výprava , nebýt tam střídání doby se současností a Ivan, dal bych 100 %
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Pohádka neurazila a dala se dokoukat. Mě ale osobně nesedí v pohádkách kostýmy fraků a klobouků, dávám přednost klasice jako v pohádkách Princ a Večernice , Tři oříšky pro Popelku, S čerty nejsou žerty atd. Co se mi ale líbilo, že se v pohádce nezpívalo, jako tomu je u mnoha nových pohádek. Shrnutí je, že to ušlo, ale jak jsem uvedl, díky době příběhu a použitým kostýmům mi to jako pohádka moc nepřišlo a znovu už se nepodívám. Bebjakovo pohádka O zakletém králi a odvážnému Martinovi je úplně jiná káva.
Na samotě u lesa (1976)
Bez dalšího zbytečného komentáře 100%
Tajomstvo starej bambitky 2 (2022)
Strašné, půlka pohádky prozpívaná a ta druhá trapárna. O vsuvce s tenisem ani nemluvě.
Peklo s princeznou (2009)
Bože ten Mádl to je katastrofa.
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Bylo by to ještě lepší, kdyby se Klus nechoval jako přitroublý Mádl.
Zbohom, baby (2007)
Jako uzavřít případ po nepochopitelné přestřelce v lomu a schovat se za vnitřní dveře v bytě, pardon byť zajištěné petlicí, když po vás pálí z pistole a střelec stojí za nimi, mi přišlo hodně trapné. Jinak to ale nebylo nejhorší
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Pěkné, jen škoda té dlouhé stopáže po rádoby vyřešení, je pak jasné, že tam bude nějaké ale....No a musím říct, že chvilka tance Bárbary doma u krbu také stála za shlédnutí.
Kráľ Škorpión 2: Zrod bojovníka (2008)
Za první půlku, která šla, ale ten konec to nemohl dát dohromady normální člověk....lidi v aréně půl hodiny zkrápěni olejem, mokří od hlavy až k patě, stráže na ochozech zapalují jeden šíp za druhým, ale přesto nikdo nevystřelí. O animaci škorpion se raději ani bavit nebudu .
Terrifier (2017)
Trochu nedotažený scénář, ale pan Klaun všechno napravil. Po perném dni v práci, pěkné odreagování.