Recenzie (37)
PNYC: Portishead - Roseland New York (1998) (koncert)
přesně tak. srdeční záležitost ...
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
kdo viděl aspoň pět minut Lenssena a jeho knír, pochopí...
Zeitgeist: The Movie (2007)
nemá smysl hodnotit, protože nejde vůbec o kvalitu dokumentu, ale o to jaký postoj člověk zvolí k celý týhle milionkrát přemotaný frašce kolem 11.9. 01, .... a Já se spíš ptám: "Byli amíci na měsíci?" -variace na Kozoroha 1, to tady už dlouho nebylo ! :)
Divadlo hrôzy (1976)
pro mě poprvé troma-shit, co nešel brát s nadhledem, ale neskutečně nudil a každých pět minut pokoušel mojí trpělivost tak moc, že nakonec po zběsilym vyrvání z mechaniky skončil zašlapanej hluboko v koši (NOMORE!)
Uhol pohľadu (2008)
i kdyby těch pohledů bylo dvacet, a scénář sebeoriginalnější, tak na přitrapnělý zachraňování Pana Prezidenta nemám po zkouknutí asi deseti podobných filmů žaludek.
Múzeum voskových figurín (2005)
jedna hvězdička za Deftones v soundtracku (....hanba, že se tam dostali)
Oko (2008)
"Byli případy, že příjemnce transplantace opravdu cítil, co jeho dárce. Minulý rok proběhla v Kentucky transplantace plic. Pacient okamžitě cítil potřebu kouřit, i když byl celý život zdravý" / "Dárce byl vášnivý kuřák?" ..... unbelievable :-D
Kickboxer (1989)
v dobách -šestá, sedmá třída ZŠ = nesmrtelnej film. nemůžu jinak. porad si hrdina Jeane-Claude :)
Zbohom, baby (2007)
Go, Ben, Go !!
Inland Empire (2006)
jedna věc je překračovat hranice "normálního" filmu a získat si tak pověst originálního-kultovního režiséra. věc druhá je někde daleko za těmito hranicemi zůstat a podstaty filmu se naprosto nedotknout. .... škoda, přeškoda Dave !