Recenzie (37)
Muž s kinoaparátom (1929)
Fenomenální experimentální dílko - ve všech ohledech typ filmu mému srdci hodně blízký. Člověk jenom kouká, jaké filmové fígle si už před skoro osmdesáti lety troufnul Vertov uskutečnit. (vůbec by nevadila třeba i o hodinu delší stopáž....)
Hnus (1965)
zatim asi nejlepsí Polanski, co jsem měl možnost vidět. ... famózní Catherine Deneuve
Růžoví plameňáci (1972)
kdybych týhle Watersově zvrácenosti dal byť jednu jedinou hvězdičku, moje hodnocení pro ostatní filmy by naprosto ztratilo smysl. -petihvězdičkovej odpad par excellance !, a k tomu na dosmrti následky z pohledu na polykání psího výkalu (i když si vlastně člověk zpětně uvědomí, že to bylo to nejmenší)
Jednorozený (1990)
napoprvý nepomohla k pochopení tohohle kousku ani flaška ferneta.--jednoznačně dílko na vícero zkouknutí (pokud možno pod co největšim náporem jakýhokoliv voblbováku)
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
jak to jenom říct ... Miluju Tě Honzo stejně jako nenávidim !
Osvietenie (1980)
jacka jednou na.rala stará, tak si to s ní jaksepatří vyříkal ... kupodivu vznik horor, kterýmu ostatní nesahaj ani po kontíky
Ja, legenda (2007)
--- hlasy, respektive hrdelní skřeky mutantů patří Miku Pattonovi :-)