Obľúbené seriály (9)
Priatelia (1994)
Najlepší seriál aký poznám! Perfektne napísané a vykreslené postavy, každá špecifická niečím iným, perfektné herecké výkony a situácie, s ktorými sa stretávajú aj mnohí obyčajní ľudia. A hlavne – inteligentný humor!!!
Teória veľkého tresku (2007)
České himalájské dobrodružství (2003)
Tak toto bolo pre mna absolutne labuzo! :) Perfketny cesky dokument (vyborny a zaujimavo natoceny, krasna kamera, vela materialov a informaci...), jedna z najlepsich veci, ktore sa zaoberaju touto tematikou! Som velky fanda hor, lezenia, turistiky a osemtisicoviek. Obdivujem kazdeho jedneho ceskeho lezca (a nielen ceskeho:)), ktory dokazal zdolat aspon jednu z nich... Kazdu cast som musela vidiet bez omeskania. Vsetky plany teda isli bokom v ten vecer, ked sa dokument vysielal :) Uplna pecka pre mna. Velmi sa tesim na reprizy.
Ally McBealová (1997)
Jeden z najlepších seriálov. Vtipný, chytľavý, zaujimavé postavy, dokonca z prostredia súdnych siení, čo u mňa zvyšuje hodnotu :) Každá jedna postava je šialená svojským spôsobom, no zároveň veľmi milo a divák dokáže fandiť ktorejkoľvek z nich. Vydarená vec! Noo...až na tie anorektické postavy herečiek...to je hrôza!