Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Můj úplně nejoblíbenější sci-fi seriál. skvělé postavy hlavně Teal'ca a Jacka O'Neilla.
Červený trpaslík (1988)
Nejlepší komerčně úspěšný britcom
Futurama (1999)
100% lepší než simpsonovi
Príbehy Alfreda Hitchcocka (1955)
Akty X (1993)
Fullmetal Alchemist (2003)
Moje neoblíbenější anime.
Hellsing (2001)
Jedno z nejlepších anime vůbec.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Prefíkaná banda (2004)
Brilantní britský seriál.
Dr. House (2004)
Velmi dobrý seriál, ale bohužel ne všechny díly se drží vysokého standartu který tento seriál má. 90%