Obľúbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Scarface (1983)
Nenahraditelná osmdesátková gangsterka s hlavní rolí tak charismatickou, že samotné charisma nahrazuje polovinu hereckého výkonu. Jo a Giorgio utáhl hudbu mistrovsky.
Potomkovia ľudí (2006)
dystopie která je blízká dnešní realitě, téměř předpověděla jak na tom budem, a přesto, jak sám Cuaron řekl, je to film který u titulků zdaleka nekončí.
Blade Runner (1982)
Prostě moderní klasika, která téměř samotně definovala Cyberpunk žánr.
Za borovicovým hájom (2012)
Old Boy (2003)
Je to opravdu unikátní kousek tohle... Ani to není něco co bych si každou sobotu pouštěl, ale je to tak stylizovaný a vizuálně propracovaný film, že si myslím, kombinovaně s opravdu unikátním příběhem, se nikdy už nedá zlepšit. Ručí za to Spikova verze z 2013.
Temný obraz (2006)
Ano, je to adaptace knihy. Ne, není to perfektní adaptace knihy, stejně jak všechny ostatní adaptace které kdy byly natočeny. toto je trochu pomalejší film který probírá několik témat které se týčou mnoha lidí dnes, obvzlášť v Americe. Podle mě casting je pěkné překvapení a rotoskopovaná grafika pomáhá se vžít do tohoto světa. Je to svůj vlastní styl a není pro každého.