Recenzie (26)
Ilegální máma (2011)
Tenhle dokument by měli vidět všichni, kteří si neustále stěžují jak se mají v Česku špatně. Nejvíc mě zaujal příběh Auricy a jejich dětí. Na druhou stranu moc nechápu, co je drželo v té vesnici, kde nebylo snad nic kromě neuvěřitelné bídy, kde se její děti musely živit tím co jim pobíhalo na zahradě. Přitom moldavské hlavní město je docela kultivované. To, že tolik peněz Aurica vrážela do baráku, ve kterém se oběsil její manžel a navíc postaveném v tak ošklivém místě je pro mě naprosto nepochopitelné
Hrdinovia (2006) (seriál)
5* za první sérii, 3* za druhou...do třetí se po zklamání z druhé série radši ani nepouštím
Cesta na Mesiac (1902)
Je naprosto úžasné sledovat dílko, které bylo natočené před 110 lety! Zanechá to v člověku takovou zvláštní stopu...
Búrlivé výšiny (1992)
Knížku od Emily Brontëové jsem nečetla, ale tenhle film jsem nějak nepobrala. A to jsem měla chuť si pustit nějaký pořádný slaďák. Posledních 45 minut jsem tedy protrpěla, pořád jsem čekala, že se přeci musí stát "něco" co donutilo tolik lidí tenhle nestravitelný film hodnotit tak kladně.. nestalo se. A sadista Heathcliff měl být ten romantický hrdina s kterým má divák soucítit? Hnusil se mi už od začátku. Podruhé už si tenhle film nepustím
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Třetí serie dokoukaná! Takže: 1.série 100%, 2.série 100%, 3.série 80% Jeden z nejlepších seriálů, jaký jsem kdy viděla (možná i nejlepší). Ze začátku mi to přišlo strašně divné, Nathanovy vtípky moc perverzní, Kelly nesympatická. Od třetího dílu první série to byla závislost a Kelly ( Lauren Socha ) se stala mojí oblíbenou herečkou. Ve třetí sérii mi trochu chyběl Nathan, Rudy nemá tak dobré hlášky a připadá mi na tu roli trochu starý, každopádně pořád to byli Misfits a pořád to bylo super ! Za všechny 3 série zasloužených 5*
Dvanásť opíc (1995)
Asi nejlepší sci-fi. Cestování v čase, pochmurnost, ke konci do sebe všechno začne zapadat a pak přijde konec, který nikdo nečekal. 5* je málo
Ide len o sex (2011)
Ok, děj je možná milionkrát ohraný. Ale je to vtipné a má to svižné tempo. Já jsem se teda rozhodně nenudila
Lincolnská střední (2001)
Absolutně nechápu jakoukoli hvězdičku k tomuhle trapnému nevtipnému filmu. Nechápu jak někdo mohl něco takového vůbec vymyslet. Absolutní odpad!
Deník doktorky (2008) (seriál)
Chybí tomu sice nějaký šmrnc, ale na druhou stranu je to vtipné a člověk se u toho fakt pobaví.
Tommy Boy (1995)
Tak 50 na 50.. některé scény pěkně trapné, nadruhou stranu se najde pár fakt vtipných momentů.