Recenzie (15)
Antikrist (2009)
Klasický Trier so všetkým čo k nemu patrí opäť vidíme krásne artové scenérie doplnené o psychadelickú hudbu, a taktiež trochu menej oku lahodiace gore scény ktoré fakt zarazia. Čo sa týka príbehu sledujeme manželský pár v ktorom nežná polovička zažíva mental breakdown a Pán manžel sa jej rozhodne pomôcť DIY terapiou. Koniec filmu obsahuje príjemný nádych mytológie ktorý ostane v mysli diváka ešte dlho po zhliadnutí snímku.
Vtelenie zla (2021)
Na film som šiel v celkom očakávaní solídnej duchárskej žánrovky, po prvých 30minútach som sa nestačili diviť ako krásne a štýlovo je film natočený. Krásne zábery doplnené o hudbu ktorá by ako z oka vypadla NIN bol super zážitok ktorý sa ale s príchodom druhej polovice filmu zmenil na Slasher so zaujímavým no nelogickým zvratom ktorý z môjho pohľadu dosť narušil fungovanie a logiku filmu. Záverečný prepal v štýle Johna Wicka taktiež ničomu nepomohol. A možno len zisťujeme, že žáner Slasher má už svoje najlepšie roky za sebou no minimálne sa jedná o zaujímavú exhibíciu Jamesa Wana.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Slávny opus magnum Quentina Tarantina ktorý za roky sledovania u mňa stále naberá na kvalite, takmer všetky hlášky a scény poznám naspamäť no film vždy sledujem ako keď som ho videl prvý krát a užívam si každý jeden kultový dialóg, doplnený úžasnou hudbou. Čo spolu so super hereckým obsadením vytvára hravú gangstersku rozprávku ktorá ostane už navždy v srdci.
Vec (1982)
Horror ktorý ma ako malého donútil na dlhé roky tento žáner odsunúť na vedľajšiu koľaj pretože som pri filme prvý krát pocítil cez obrazovku strach, chlad a nepríjemné napätie pri ktorom mi tuhla krv v žilách, po čase som sa vrátil k žánru a tomuto klenotu nemôžem udeliť menej ako 5* ten pocit paranoje a zúfalstva je neopísateľný.
Chongqing senlin (1994)
Kultová záležitosť čo sa týka produkcie Hongkongu, esteticky krásne "roztrasená" kamera pridáva rušnému mestu drive k tomu pridajte ešte chytľavú hudbu kultových Mammas and Pappas, krásnu Faye Wong a dostanete neuveriteľnú jazdu plnú emócii ktorej tak trochu chýba príbeh čo ale za mňa nie je mínus. 5* Nedá si niekto ananás ?