Posledné recenzie (24)
Láska na první polibek (2023)
Divím se že má film tak málo procent, pro mě po dlouhé době opravdu hezky spracovaná, zajímavá romantická chvílemi komedie. Neotřelé a se zajímavým nápadem.
Batman (2022)
Za mě nejlepší Batman 🦇
Homár (2015)
Tak to je tak bizardní kousek 😃. Nemohl jsem od toho odtrhnout oči, ale po zhlédnutí jsem oněmněl. To se prostě musí vidět, to se ani nedá vyprávět 😃.