Recenzie (25)
Čo keby...? - Čo keby... Pomstitelia spojily sily vroku 1602? (2023) (epizóda)
Osvěžující epizoda v této slabší sérii
Čo keby...? - Čo keby... Kahhori pretvorila svet? (2023) (epizóda)
Pocahontas mě nenadchla, čekal jsem, že bude mít souvislost s další epizodou, to se mi nevyplnilo
Čo keby...? - Čo keby... Iron Man narazil na Veľmajstra? (2023) (epizóda)
Epizoda jedna z lepších, zklamalo mě, že zatím nebyli hrdinové využiti ve finále, což jsem očekával po konci epizody
Čo keby...? - Čo keby... Happy Hogan zachránil Vianoce? (2023) (epizóda)
Fajn eastereggy, ale jinak slabé
Walking Dead - Ešte jedno (2021) (epizóda)
Napínavá epizoda
American Horror Story - Hotel (2015) (séria)
Asi nejlepší série zatím
Moonfall (2022)
Ze začátku zklamání, že to je méně katastrofické a více sci fi, ale nanonec to bylo fajn.
Free Guy (2021)
Přišlo mi to takové legopříběhové
Armáda mrtvých (2021)
Slátanina
Království květin (1993) (TV film)
Pohádka, kterou mi pouštěla babička když jsem byl malý, čekal jsem, že je starší podle kvality. Je dost zvláštní, možná díky tomu si jí pamatuji a díky motivů smrtihlava, který mě dost děsil jsem ji taky po letech našel. Podíval jsem se na to z nostalgie a asi i naposledy