Recenzie (382)
Přítelkyně pana ministra (1940)
Klasický Nový s Mandlovou.
Babel (2006)
I přesto že nedosahuje kvalit předchozích snímků úspěšné dvojice, stále je to mimořádný film. To se nedá nic dělat ....
Malé velké gatě (2006) (TV film)
Takhle točí bývalý talentovaný režisér ? Velmi slabá komedie. spíše anekdota nežli komedie. Stačilo by 20 min.
Bolero (2004)
Byl to Brabec. Spíše kameraman nežli režisér. Spoustu známých tváří trochu vyvážilo slabší režii a scénář.
Rozvod po taliansky (1961)
Skvělá komedie. Snad bych to nazval i parodií. Perfektně dotažená gesta, scény. Nádherné dialogy, promluvy soudce. A nade vším ční vynikající MM se svým vnitřním monologem. Ó, Angelo...
Kult hákového kríža (1998)
Furlong a především Norton jsou vynikající. Film, který ti dá ránu do čela. Kvalitní zážitek.
Spider-Man 3 (2007)
Raimiho mám rád. Tohle je film pro děti, i když se tam oběvují i jemně hororové scény. Děti se bavily, což je podstatné. A mne potěšil božský Bruce Campbell v maličké, ale výrazné roli. Tož aspoň tak.
Prameň života (2000)
Velmi dobře natočený příběh s kvalitními hereckými výkony. Zaujala mne i hudební složka.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Ač nejsem příznivcem počítačových her, tento folm mne celkem zaujal. Samozřejmě především vizuální stránkou a "matrixovskou" akcí, kterou vždy vhodně podkresluje hudba.
Zrkadlová maska (2005)
Vizuální orgie. Nepřeberné množství nápadů. Neskutečné postavy, figurky, zvířata (v tom jsem trochu viděl Švankmajera). Všudypřítomná hudba.