Recenzie (10)
Čierna labuť (2010)
It was...perfect :)
Bratrstvo (2001)
scenáristická, režisérska a herecká stupidita nemá naozaj hranice...toto fakt nestálo za tie 2 eurá v trafike...
REC (2007)
Po veľmi dlhom čase konečne kvalitný horor, dokonca bez obrovského rozpočtu a zo Španielska...atmosféra, herecké výkony, réžia...všetko bez chyby. Som zvedavý na dvojku :D
Stiahni ma do pekla (2009)
Mám pocit, že Raimi natočil film pre potešenie seba aj svojich fanúšikov....Krásna Alison a sympaťák Justin, k tomu kvalitný, ale ničím objavný scenár a máme horor roku...P.S.: ten Bruce sa tam mohol objaviť...:)
Drakuloviny (1995)
Pre mna je toto naozaj jedna z najlepsich parodii. A to povazujem Coppolovho Draculu za svoj najoblubenejsi film vobec...
Yes Man (2008)
jedna z najlepsich komedii poslednych rokov, jim carrey je stale vo forme, zooey je krasna ako vzdy...a navrch aj nieco pre beatles fans :D
Ešte sa môžeš vrátiť (1997)
Dokonaly film s vybornymi hercami a vtedy krasnou Jennifer....dobru pracu odviedli aj znami herci v malych ulohach - Voight, Thornton, Danes... a navrch kuzelne cameo Liv Tyler :) a k tomu samozrejme vyborny scenar a ako vzdy skvela rezia. Film, ktory sa po dvoch pozretiach dostal do mojej top 10.
AC/DC: Stiff Upper Lip Live (2001) (koncert)
Brian, Angus a spol. v najlepšej forme - ako vždy...
Beetlejuice (1988)
Výborná čierna komédia s úžasnými hercami - hlavne Keaton a Winona :)
Hook (1991)
Nádherný film, v ktorom si opätovne vychutnávam každú zo 140 minút...Skvelí Hoffman a Williams a neskutočná Julia :)