Posledné recenzie (11)
Interstellar (2014)
To se nedá popsat slovy. Jednoznačně film roku. Pokud bude Nolan po Inception a Interstellar pokračovat v nastoleném trendu, tak s takovou to za chvíli napálí až do stratosféry. Mistrovské dílo. A teď mě omluvte, jdu si udělat rezervaci na zítřejší promítání Interstellar.
Prometheus (2012)
Prometheus splnil vše co jsem od něj očekával. Tahounem byl pro mě příběh s Danikenovským podtextem, který jsem doslova hltal. Efekty a atmosféra taky na výbornou, takže nemám co vytknout.
Krstný otec (1972)
Z celé trilogie je pro mě první díl tím nejlepším. Nejvíce na mě zapůsobila úvodní scéna, sicilská romance a scéna v nemocnici.