Posledné recenzie (4)
Známi neznámi (2021)
Za mě jeden z kvalitnějších moderních českých filmů. Je to skvělá komedie, u který se každý bude smát. Děj dává smysl. Za mě 7/10
Na nože: Glass Onion (2022)
Kvalitní detektivka, která pobaví. Mohlo by být lepší prostředí. 1. díl byl lepší, ale po dlouhé době bych řekl, že se pokračování takového typu filmu povedlo.
Joker (2019)
Máme tu nové pojetí Jokera, který depresivní. Film nahazuje už od začátku velmi temné prostředí. Který chvílemi je až přehnaně temné. Phoenix tu hraje jeden z nejlepších hereckých výkonů ze svého života. Ale bohužel to tím nezachrání děravý děj.Kterej chvilkami až nudí a chvilkami nedává smysl jako třeba zabití své matky. A celkově mně to připadalo nedotažený. Jinak oceňuji hudbu, která nahání až husí kůži. Celkově dávám slabší 4 hvězdy. Za mě to na Jokera z Temnýho rytíře nemá ani zdaleka.