Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Krok za krokom (1991)
Klinika Grace (2005)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Naprosto perfektní a vtipné!!!
Rím (2005)
Věřte nevěřte (1997)
Červený trpaslík (1988)
Teória veľkého tresku (2007)
Dexter (2006)
Dexter si mě naprosto získal! Mám zkouknuto všech pět sérií a nemůžu se dočkat další :) Skvělý a originální námět, neustálé zvraty...prostě perfektní :)