Recenzie (64)
Oheň v horách (1985)
V alpských horách se odehrávající Betonová zahrada.
Kráska a netvor 1950 (2010) (TV film)
Pilčíkův případ mě svým způsobem fascinuje už poměrně dlouhou dobu. Nebýt námětu, možná bych tedy o tento film ani nezavadil. Jsem ale velmi mile překvapen a to zejména po scénáristické a herecké stránce. Především Klára Issová je vážně výborná. Stačí jen, aby nasadila ten svůj uhrančivý pohled a už jí člověk věří první poslední. Co se týče toho téměř všemi zmiňovaného experimentování s obrazem, přišlo mi trochu prvoplánové a samoúčelné. Dovysvětlující titulky na konci bych pak úplně vystříhl. Jestli něco ve filmech nesnáším (a to hlavně v českých), pak tohle. Výjimkou samozřejmě je, když se příběh striktně drží skutečných událostí i postav. Škoda také toho místy až příliš laciného televizního looku, který sálá dojmem "předem prohraného boje, tak proč se snažit".
Na druhý pohled (2014) (TV film)
Je zajímavé pozorovat, jak se Roman Vojkůvka z poloamatérských hororů vypracoval až k velmi dobrému dramatu. Vážně se těším, co přijde příště. Jinak musím pochválit herce, už dlouho jsem neviděl český film, se kterým bych byl po této stránce takhle spokojen, kór když jde o televizní projekt.
Symfónia strachu (2013)
Celkem příjemná a svižná podívaná. Jsem rád, že Elijah Wood se i přes své úspěchy v mainstreamových trhácích nebojí vzít roli v menších filmech, viz. toto nebo výborný loňský Maniak.
Tajné zlato (2008) (TV film)
Informační hodnota sice není nikterak veliká, ale zajímavé, vtahující a zábavné to rozhodně je. Z dokumentu navíc sálá krásná atmosféra, kterou mu může většina celovečerních dobrodružných filmů jen závidět. Příjemně strávená hodinka.
Smrtelná čára (1972)
Donald Pleasence!
Oficiální popření (1993) (TV film)
Když pominu ty hrozné efekty, tak můžu s klidem prohlásit, že jde o jeden z nejlepších sci-fi filmů o mimozemšťanech, které jsem kdy viděl.
Hvězdný kriminál: Útěk (1986)
Krásný a kvalitní filmový zážitek.
Demarkační čára (1966)
V kině Ponrepo promítáno se starým komunistickým mono-dabingem.