Posledné recenzie (36)
Blondýnka (2022)
Život Marylin byl podle tohoto filmu jedno slzavé údolí a tak mi po čase pohled na věčně uslzený obličej Any de Armas začal lézt pěkně na nervy. Také jsem se u toho dost nudila a kontrolovala, kdy už to skončí. NUDA. Škoda, rozhodně to není pocta a ani přínos k odkazu nejkrásnější a nejzářivější hvězdy filmového plátna jakou znám.
Okupace (2021)
Nebylo to špatný a kdyby to byla divadelní hra, tak úplně skvělý. Škoda, že to bylo tak komorně pojaté když se tedy pustili do filmu. Herecky kvalitní.
Domestik (2018)
Strašně se mi to nelíbilo. To bylo tak intimní až mi to bylo nepříjemný. Ukazovalo se to, co prostě nechcete u cizího člověka vidět. Já to brala tak, že tohle by vlastně mohl natočit každý, kdyby byl ochoten jít za tu čáru.