Recenzie (518)
Niet návratu (2007)
S odstupem času ničím nevýjimečný thriller, při jehož sledování mi přišlo, že místo vražedného tempa tvůrci nastolili taktiku Vražedné Jodie.
Nestyda (2008)
Trošku jsem nezachápal obsazení Gotta a až přehnané zviditelňování Frekvence 1. Knížku jsem četl, Viewegha jako autora můžu a i když jsou jeho knihy lepší, nežli filmové zpracování, Nestyda rozhodně nezklamal. Kvalit Báječných let pod psa nebo Románu pro ženy Nestyda bohužel nedosahuje, přesto film hodnotím jako nadprůměrný kousek.
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Některé příběhy jsou opravdu dechberoucí- nechápete, co lidé ze sebe dokážou vypotit za šílenosti a Ester tomu kolikrát dává korunu:-) Odpad dát nemůžu, na druhou stranu více než průměr prostě nejde dát.
Štvanec (2008)
Naprosto skvělý thriler, který vás nenechá skoro ani nadechnout. Minimum hluchých míst, akce se střídá s prokreslováním postav. Pořádně ani nevíte, komu byste nejraději vrazili.
Edith Piaf (2007)
Kdyby hlavní roli neztvárnila Marion Cotillard (moje oblíbená herečka), ani bych se na film nedíval. Edith mě totálně nezajímá, její hudba mi nic neříká, ale film to byl dobrý.
Otesánek (2000)
Žádné překvapení, že tento film získal Českého lva. Výkon Veroniky Žilkové se mi taky docela zamlouval. A Jarka Kretschmerová byla taky parádní.
Normal (2009)
Thriller? Kdeže. Drama? Tak trochu. Typický film-noir snímek. Buď mu podlehnete nebo se budete nudit.
To (1990) (TV film)
Podle mě jedna z nejlepších Kingových adaptací.
Kopačky (2008)
Chápu, že pro někoho, kdo se zrovna s někým rozešel může být tento film vynikající a depresivně vtipný. Já mu však na chuť nepřišel a ty 3* jsou ještě s odřenýma ušima.
Štěstí (2005)
Pavel Liška opět exceluje. Žádné překvapení.