Recenzie (3 546)
Policie Modrava - Posol zo sveta mŕtvych (2022) (epizóda)
Je to prostě (pardón) VO HOVNĚ seriál. Krásy Šumavy se tu ztrácí za těmi největšími kýči tvorby českého seriálu, co se daly jakžtakž akceptovat v jeho plenkách před 50 lety. Dneska už to fakt nejde takhle!
The Grand Tour - Dumb Fight at the O.K. Coral (2017) (epizóda)
Sice je super, jak moc si tu produkce může s lecčím vyhrát a pánové si mohou dovolit fakt cokoli, ale furt mi baví víc pasáže o autech samotných, než postranní show s netradičními nápady. Začátek s mou vymodlenou Guilií naprosto perfektní!
The Grand Tour - Berks To The Future (2017) (epizóda)
Po letech návrat k jedinému motoristickému pořadu, co mě kdy bavil sledovat. Tuhle trojku je prostě radost poslouchat i hodinu v kuse. Sice mi tolik nebavila Hammondova příprava na zombie apokalypsu, začátek s Hondou je ale úchvatný.
Love, Death & Robots - Duch Vánoc (2021) (epizóda)
Snad vůbec nejkratší díl doposud s ale tak silným poselstvím, které v nejednom člověku nechá zamyšlení, co kdyby celé to nošení dárků vypadalo o Vánocích skutečně takhle.
Love, Death & Robots - Vysoká tráva (2021) (epizóda)
Atmoška zpočátku hustá, pak ale málo využitá. Monstra opět bez chybičky, čekal jsem ovšem něco nápaditějšího.
Volejte Saulovi - Vítěz (2018) (epizóda)
Už teď je mi líto, jak nenávratně se blížím ke konci seriálu. Protože jak prohlásila i samotná česká média po nedávném vyvrcholení šestou řadou - “S tímhle seriálem odešla jedna poctivá éra televize.”
Volejte Saulovi - Wiedersehen (2018) (epizóda)
Prozatím vůbec nejsilnější výměna názorů mezi Kim a Jimmym zaručuje dílu tak vysoká procenta a vám se u jejich argumentů ježí chlupy na rukou, byť každý racionálně smýšlející člověk může stát jen na té straně, která má zde pravdu.
Prípady 1. oddelenia - Olizovač (2016) (epizóda)
Já mám ty seriály na pokračování mnohem radši než ty epizodní, takže snaha na navození případu, co se potáhne vícero díly, je u mě fakt vítána. Zároveň i sílící nevraživost mezi sympaťáky z 1. oddělení a jejich nesnesitelným šéfem Korejsem.
Prípady 1. oddelenia - Tělo (2016) (epizóda)
Měl bych k tomu jako správný nespokojený rýpal zase kdejaké výtky, ale jelikož se to ve mně od večera hezky uleželo, musím podotknout, jak fajn bylo sledovat o tolik jiný případ oproti předchozím. Takže velká spokojenost.
Prípady 1. oddelenia - Děti na odpis (2016) (epizóda)
Možná jeden z těch údajně nejlepších dílů mě trochu minul účinkem, možná i trochu proto, že jsem vším tím vyšetřováním po měsíci sledování toho seroše i krapet přesycen. Rád to dojedu, ale už se těším na nějaký svěží vítr skrze jiný žánr.