Posledné recenzie (7)
Hovor so mnou! (2023)
Pro mě veliký překvapení ..nečekal jsem, že mě film takhle dostane ! Mnohem lepší, než hojně propagovaný Úsměv , Insidious : červené dveře nebo Megan ... Nejmladšího Rileyho mě fakt bylo líto, takhle si rozmlátit držku o stůl je docela síla jako 😬🤕😵💫..skvěle zahraný film !!!
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Jednička a dvojka pohodová zábava , jak jsem se na film docela tešil 🤗..to bylo fakt strašný a ta hlava to totálně doďála 😬😰🤦🏻♂️
Čierny telefón (2021)
Mám rád filmy s atmosférou ameriky sedmdesatých a osmdesátých let, takže jedna hvězda. Moc semi líbila kamera a Ethan Hawke je prostě dobrosní, takže další hvězda. A za příběh...stálo za to si počkat jak to dopadne... spíše thriller než horor si myslím, ale to nevadí ničemu... tři hvězdy. Zkrátka a dobře se mi filmeček líbil 80% a s úplným klídkem dávám pět hvězd no 🤗