Recenzie (120)
Transformers: Posledný rytier (2017)
Jsem vážně zklamaný. Transformers sérii mám hodně rád, i když jediný díl který oceňuji je jednička. Celá série se postupně rozpadá. Každým dílem je to horší a horší. Nemám co říct, asi jen to že tohle je "KONEC PRO PLECHOVKY". 3/10
Smrtiaci príliv (2016)
Dost solidní žraločí film, s neokoukaným konceptem. Má to super kameru, krásnou paletu barev, slušné tempo a solidní porci nápadů. Vzhledem k tomu že 90% filmů se žraloky, jsou podprůměrné a nudné "SRAČKY", tak tohle byla trefa do černého. Až na ten hloupý klišé konec, to je dost solidní jednohubka. 7/10
Manželská historie (2019)
Silný počin. Herecké duo je naprosto excelentní, hlavně Adam Driver mě tu neskutečně překvapil, hraje tu naprosto skvostně, ale samozřejmě i Scarlett je tu výborná. Film oceňuji hlavně kvůli tomu že čerpá sílu v přirozených rozhodnutích obou protagonistů a výstavbě jemných dialogů. Nenabízí sice žádné rozhřešení, spíš vhled do manželské krize. Při scéně kdy se Nicole (Scarlett Johansson) a Charlie (Adam Driver), přibližně ke konci filmu, sejdou u Charlieho doma a......zbytek říkat nebudu protože je to spoiler, tak jsem celou tu scénu jen zíral do monitoru a nedýchal, celá scéna je zahraná naprosto dokonale. Za mě naprosto perfektní počin, který ale nesedne každému, spíše určité skupině lidí, ale mě, mě "KURVA" sedl. 9/10
Ve vysoké trávě (2019)
První hodina je vážně dost super, má to skvělou atmosféru a super nápad který funguje skvěle. Sem tam se objeví sexy kamera, plus solidní dílčí zvraty. Pak se to ale celé zvrhne v překombinovanou přehlídku, s nelogickými motivy a hloupými rozhodnutími. I když film není obsazen nějak extra hvězdně, samozřejmě mimo Patricka Wilsona (Kterej je tu vážně výbornej, a má ještě výbornější knírek 🤣) tak jsou všechny herecké výkony dost přesvědčivé. Velké mínus je samotné rozhřešení u kterého si prostě a jednoduše řeknete WTF? A nejhorší je, že vám přijde, že ono rozhřešení nechápou ani tvůrci samotní. 5,5/10
Annabelle 3: Návrat (2019)
Po příšerné jedničce a docela obstojné a zábavné dvojce, tu máme trojku která má bohužel spíše blíž k jedničce. Postavy se chovají klasicky nelogicky. Celá myšlenka filmu není nějak originální a na můj vkus až moc jednoduchá. Úvod s Warrenovými to sice hezky nakopne ale zbytek jde ve šlépějích klasických nudných horrorů, je to bez nápadů. Duchové jsou nudní a né moc děsivý. Zbytek filmu je řemeslně bezchybná duchařina s dětskými hrdiny, se slušně pracujícím prostředím. Ale po slušné dvojce jsem čekal víc. Docela nůďo. 5/10
Utažení (2020)
Řemeslně obstojné, ale hororové prvky a budování atmosféry tu nefungují tak jak by měli. Jediné na co se tu spoléhá jsou lekačky/jumpscary, kterých je tu víc než bych si přál, a někdy ani nefungují tak jak by měli. Mackenzie Davis a Finn Wolfhard jsou tu dost v pohodě, speciálně Finn. Plus je tu také extrémně neuspokojivý konec, který mě dost zklamal. 5,5/10
Terminátor: Temný osud (2019)
Asi bych měl bych jít o číslo níž, ale někdy prostě stačí že po několika špatných a překombinovaných pokusech, dostanete "obyčejné" pokračování, které jde ruku v ruce s prvníma dvěma díly, a zároveň je žádným způsobem nepoškozuje. Linda je tu samozřejmě super, velmi překvapivě jsou tu vlastně všechny herečky dost v pohodě. Akce překvapivě dobrá, někdy sice přepálená a místy CGI bordel, ale šlape to, baví to, a hlavně na konci i solidně zaháčkuje. Za mě třetí nejlepší díl. 7/10
Neviditeľný (2020)
Tohle bylo super. Vyšťavený koncept udělal solidní otočku. Režisér Leigh Whannell přišel s příběhem, který po celičkou svou stopáž vyvolává intenzivní pocit znepokojení. Záběrování je každou další sekundou šťavnatější a nápaditost z celého snímku teče proudem. Jediné co trochu zamrzí, je nelogické chování postav. Ale jinak super jednohubka. 7/10
Bad Boys 2 (2003)
Esence akčního žánru!!!
Detská hra (2019)
Může se panenka Chucky brát vážně? Podle mě ne. Třináctiletý Andy dostal novou hračku, supermoderní panenku, která si říká Chucky. A Chuckyho tak trošku porouchá žluťák "Tsubaki", kterej se nasere kvůli tomu že ho šikanují v práci. Jako horror to nefunguje, ale baví komickou brutalitou. Logika filmu a inteligence postav se tu samozřejmě neřeší. 4/10