Posledné recenzie (39)
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil (2021) (seriál)
Tenhle případ znám už pár let a tak, když jsem zjistila, že vyjde dokumentární seriál od Netflixu o Elise Lam a hotelu Cesil, těšila jsem se. Notoricky známé video z výtahu, ale i komentáře pracovníků hotelu, hostů, policistů, youtuberů k tomu co se odehrávalo od zmizení Elise až do jejího nalezení + jisté konspirační teorie. Vcelku mě nepřekvapilo dění kolem Morbida, ale faktem je, že lidi občas pohání divná síla a jednají za hranicí všeho i když k tomu nemají důkaz. Možná bych zkrátila na dva díly a vešlo by se i tak vše.
30 strieborných - Telarañas (2020) (epizóda)
What! Tohle bude zajímavé, velmi zajímavé. Španělé horror umí a tohle se řítí od první minuty jako uragán. Vyvstává více otázek, než je odpovědí a neustále přibývají další. Kráva, dítě, kněz, negramotný obecní blázen recitující Rituale Romanum v latině, sexy veterinářka, divná statkářka plná žalu po zesnulém synkovi. Akce, boj, krev, creepy panenka, temná atmosféra zapadlé vesničky a k tomu všemu děsivé monstrum. Jsem plna dojmů a očekávání, tohle se mi líbí.
Ztracené dívky (2020)
Spousta lidí hodnotí tenhle film jako špatný a já jim to neberu. Bohužel pro člověka, který roky strávil v pomáhajících profesích a k tomu zná forenzní vědy, je tohle v zásadě velmi dobře natočeno. Zoufalost, vina, nedůvěra, ryzost emocí, zkostnatělost systému, nechuť se čímkoliv zabývat, to vše z tohoto snímku čiší a bohužel i ta děsivá reálnost, nehledě na to, že je to film zpracovaný podle reálné události a osudy členů této rodiny, jsou také tragické. Mimo to mi filmová Mary mi trochu připomíná Cher.