Recenzie (146)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Paradni letni film,Tomik v nejlepsi formě.
Láska stojí za všetko (2017)
Moc prijemny film a Havaj nadhera.Tak nejak sem tusil jak to vse dopadne.
Ant-Man a Wasp (2018)
Pro me lepsi nez prvni dil.Vtipny,akčni ani chvilku sem se nenudil.
Šialenci na snowboardoch (2001)
Hory,snih,dobra muzika a particka kamaradu.Prijemna pohodova komedie.
Popoluška na snowboarde (2011)
Tenhle film mě fakt moc bavil.Taky proto že je tam moje oblíbená destinace kde sem lyžoval.
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Nejlepší z filmů mého dětství
Doktor Martin (2015) (seriál)
Donutil je tak neprijemny az si ho clovek zamiluje 😁
Thor: Ragnarok (2017)
Sci-fi komedie s peknou rohatou záporačkou
matka! (2017)
Vetsi blbost jsem dlouho nevidel.1* za Jenifer je to hezka holka.
Po strnisku bosý (2017)
Bohužel jen sled hezkých obrázku ze života malého pražáka za války na vesnici.Dívá se na to dobře ale děj to vlastně žádný nemá.