Recenzie (146)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Hrozná kokotina
Obecná škola (1991)
Tento film je možné si pouštět každý rok a pořád baví.
Pápežov exorcista (2023)
Nebylo to vůbec špatný jen uplný konec by mohl mit temnější atmosféru.
Hvozd (2017) (seriál)
Až na tu děsnou policajtku dobrý seriál.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizóda)
Pokusím se dokoukat celou sérii ale po sedmém dílu je to čím dál težší.
The Last of Us - Rodina (2023) (epizóda)
Jedna velká nuda celý seriál. Pořád čekám že se to rozjede a ono nic. Jen takový dlouhý vandr Amerikou s pěknými obrázky.
Docent - Vražda v lese (2023) (epizóda)
Rambo je hrozně nesympatická ale Trojan je fajn. A Vetchý jak ho mám rád tak tady hraje to samé co v 1. oddělení vůbec žádný rozdíl.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizóda)
Konečně trochu zajímavá epizoda
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizóda)
Zase tak nějak díl o ničem. Když to tak vidím bohatě by stačil film na dvě hodiny.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Za mě naprosto zbytečný díl. A je jedno zda by byl místo homo hetero.