Obľúbené filmy (8)
Trainspotting (1996)
Válečníci (1999)
Je to jeden z nejpůsobivějších filmů filmů vůbec...vojín Ryan války v Bosně....na nic si nehraje, je naprosto věrný a jen dokazuje, jaká válka je ve své skutečné podobě...
Most cez rieku Kwai (1957)
Rio Bravo (1959)
Na dotyk (2004)
Nemam slov....osobně, když jsem šla z kina měla jsem husí kůži, kterou mám ještě ted, kdyz si na to vzpomenu....naprosto mrazivý příběh o vztazích dnešní doby...Když se nad ním zamyslíte, zjistíte, že se vám tohle stává pořád...je to příběh skutečných lidí z masa a kostí...o štěstí, lásce, zklamání, sexu, lžích, náhodách...prostě o životě takovém jaký je... U Closeru je velmi znát, že je napsán podle skvělé divadelní hry Patricka Marbera...Na dotek je skutečně divadelní hra na plátně, ale kdo nemá rád divadlo nemusí se bát - je skutečně o co stát...pro mě jeden z nejlepších filmů poslední doby a jak poznamenal můj sedmadvacetiletý bráška bude se vám chtít zvracet jaká to je pravda....prostě pravda až to mrazí...