Recenzie (44)
Hop nebo trop (2004) (seriál)
Tenhle seriál mám strašně moc ráda. Určitě je škoda, že se nenatočilo víc dílů. Seriál na to tu kvalitu má. Také to je naprosto skvěle obsazeno a myslím si, že natáčení muselo být sice náročné ale zas si to všichni museli dost užít, protože je to i vidět na té kvalitě. Takový seriály se už teď netočí a když jo tak jsou divný. Zlatý časy to byly.
Čarodějné námluvy (1997) (TV film)
Poslední dobou koukám na pohádky o kterých jsem vůbec neměla tušení a tahle patří mezi ně. Je to velmi povedená pohádka, která zabijí svými hláškami. Hlavně od pana krále neboli pana Petra Narožnýho ,,copak jsem slepice? “ no a pan Vetchý zas jako vždy skvělý. Se divím, že tak skvělá pohádka je zapomenuta.
Český Slavík 2022 (2022) (relácia)
Dávám hvězdičku za Moniku Absolonovou, protože to jak zazpívala písničku Hanky Zagorový… byl to doják a fakt se jí to povedlo. Každopádně to byla trapárna hlavně šíleně protahovaná. No a ten Dyk… vůbec jsem netušila, že on zpívá…
Dabing Street - Supervizor (2018) (epizóda)
Trojanův žraloček velmi pobavil.
Prípady 1. oddelenia - Električka (2022) (epizóda)
,, pane majore, tak jsem blbej já, nebo vy? " naprosto úžasný díl. Vetchý zaválel.
Autobusy v jednom kole (2000) (seriál)
jako malá jsem to milovala!
Hádkovci (2022)
Myslím, že každá rodina se v tom najde. Úžasná česká komedie, která je skvěle zahraná ale Sandra Nováková excelentní.
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Je to strašně protahováný stačilo by 20 minut a bylo by to skvělý. Nápad dobrý ale scénář je nudný, i když herci dělají co můžou.
sKORO NA mizině - Tresť (2020) (epizóda)
,, Mrdat Brno!! " velmi povedený díl
Prípady 1. oddelenia - Taxivrah (2022) (epizóda)
zatím nejlepší díl téhle řady. Fakt povedený díl jen tak dál.