Recenzie (65)
Siréna - Série 1 (2018) (séria)
Téma se mi libí, bohužel mě dost zklamalo obsazení. Sirény tmavé pleti? Dobře, to bych ještě zkousl ale Siréna v mužském podání už byla na mě moc. Nelíbí se mi takové zásahy do mýtických bytostí. Kvůli tomu o hvězdu míň, a to jsem ještě hodný. Herecký výkon od hlavní hrdinky je ale dost povedený.
Gangs of London (2020) (seriál)
Nakonec se ukázalo, že mi není sympatická ani jedna postava. Tím pádem mi bylo úplně jedno, kdo přežije a kdo zemře. To mě v průběhu seriálu docela zklamalo. 70%
Hollywood (2020) (seriál)
Jde o jakousi alternativní dějovou linii, alternativní vesmír, kde si udělali vše podle sebe. Tak, aby to zapadalo do moderního světa. Alternativní dějové linie jsou běžné u sci-fi, u něčeho, co si vezme malý kousek historie, postav mi to nesedí. Co musím opravdu pochválit, tak je doba, ve které se seriál odehrává (kostýmy, hudba.. ).
Vyproštění (2020)
Ty dvě hvězdy jsou jen za akci a za prostředí - Indii. Jinak děj postrádá logické uvažování, a to opakovaně.
Mladý Sheldon - Season 1 (2017) (séria)
Seriál TBBT jde sledovat samostatně a je super. U Malého Sheldona je naopak výhodou znát TBBT.
Super rýchlo a mega zbesilo! (2015)
Tato parodie mě docela lákala, protože originál FF, když už v dílech například auto přeskakovalo z mrakodrapu do mrakodrapu, mě už fakt přestala lákat. Tady to alespoň rozjeli na plné pecky a díval jsem se na to z pohledu, že to je cílená parodie. Některé vtípky jsou sice trapné ale najdou se tam i takové, které stojí za to. 70%
Zámek a klíč (2020) (seriál)
V rámci tohoto žánru pro mě výborný seriál. V hlavní roli jsou sice děti, ale dospělý by reagoval jinak. Asi by více přemýšlel, měl logičtější řešení a jinak využil klíčů. Kdyby ale vzali všechny nejlepší řešení, které jistě každého normálního dospělého při sledování tohoto seriál napadnou, tak by vše vyřešili v druhém díle. Každý má nějakou fantazii a věřím, že u těchto klíčů obzvlášť. Takže ano, nějaké situace by určitě mohli jít vyřešit jinak, lépe ale já jsem s tímto spokojen. Jednu věc bych ale vytknul, škoda, že to není více temné, strašidelné. K tomu překrásnému domu by to krásně sedlo.
Vševědoucí (2020) (seriál)
Námět na tento seriál by byl dobrý jako jeden z dílů pro seriál Black Mirror. Vymyšlené to nebylo zle, ale bylo to zkrátka příliš dlouhé. Některé epizody řeší jen jednu myšlenku/část plánu a některé scény jen ukazují dění v takovém světě ale nic podstatného nepřináší.
Drahokam (2019)
Tento film je fakt peklo na uši. Téměř celý dobu tam někdo mluví, křičí, rachotí,... je to fakt síla. Kdyby to vše převedli na stroboskopy, tak jen frajer by za délku filmu nedostal epileptický záchvat. Tohle opravdu není nic pro mě.
Neskutečné stroje (2016) (seriál)
Některé stroje jsou vážně neskutečné. Mě osobně příliš neseděly jejich narychlo splácané nápady, protože se jen snaží v krátké době něco předvést, okopírovat (proto -1 hvězda). Ale venkovní hra v díle 6 - hra budoucnosti, ta se jim povedla.