Recenzie (921)
ZOH 2014 Soči: Otvárací ceremoniál (2014) (relácia)
Nuda a nepovedeně rozevřené kruhy.
Oscar's Red Carpet 2014 (2014) (relácia)
Bílé šaty z bílé látky...
Pamiatkári (2014)
Přehnaná snaha o vtipnost, ale námět supr.
Svetová vojna Z (2013)
Nápad a všechno dobrý, ale hodit granát v letadle a přežít, byla fakt blbina...
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Nevidět to ve 4D kině, dám tomu 3*...
Špinavý trik (2013)
Zbytečně dlouhý, Amy nemám ráda a Jennifer někdy až přehrávala. Prostě průměr.
Luther (2010) (seriál)
Na přízvuk jsem si prostě nezvykla a v každý sérii mi nějaká postava vyloženě vadila (pojicejní šéfka, Erin apod.)
V zajatí démonov (2013)
I napodruhý je to pořád jeden z nejdokonalejších hororů, co jsem kdy viděla. A to myslim, že už jsem jich viděla poměrně dost :).
My sme Millerovci (2013)
Dávat panáky na každý "fuck" nebyl dobrej nápad :D, ale jinak suprová oddychová komedie... "No ragrets. You know what I´m sayin´?" :D
Ľadové kráľovstvo (2013)
Až na toho strážce ledovýho zámku povedená pohádka, který nic nechybí.