Recenzie (4 033)
Trpaslík - Úterý (2017) (epizóda)
Druhý díl sice ztratil sice spád a šmrnc... Ale zas to nahrazuje dvojice Staňek a Staňková ... Nejlepší je jak dostal Suchánek pěstí pěstí od lesby :)))
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizóda)
Super díl, parádní úvod do seriálu... "máte jedno přání... --- buď sobec, buď sobec ... :))) ano toto to přesně vystihuje
Lovec zločincov - Endgame (2013) (epizóda)
Tak to byl hustý díl, který ukazuje propojení LZ a zločinu... Konec dopadl tak jak měl, ale John byl vyfocen a označen jako terč :( no ještě bude veselo ;)
Čierni baroni - Vzácná návštěva (2004) (epizóda)
Joj tak z majora se stal podplukovník a povýšil na ministerstvo... Jinak ta návštěva ministra stála za to... :)) Slušný konec seriálu...
Kobra 11 - Svedkyňa (2004) (epizóda)
Dobrý díl plný honiček, zvratů i akce
Kobra 11 - Priatelia v núdzi (2004) (epizóda)
"tady máte 4 nové svíčky za 80 tisíc euro - - - když jsme měli Marky bylo to mnohem levnější - - - držte hubu... :)))" chudák Porsche ten dopadl... Jj, ale i na Policii snad uvažují než sešrotují nové auto... I když...
Einstein - Případy nesnesitelného génia - Meganewton (2020) (epizóda)
Ano správně ženy jsou mrchy a mohou za vše...! Jinak do zábavný i zajímavý díl... Jen ten konec byl zajímavý..
Einstein - Případy nesnesitelného génia - Termodynamika (2020) (epizóda)
Teda taková vražda tu asi ještě nebyla :)) Jinak ten teplouš v muzikálu byl fakt jedlej, ale to jsou tam asi všichni... :)))
Lovec zločincov - The Perfect Mark (2013) (epizóda)
Super epizoda jak podvodník naletěl ještě větší potvoře a dobře s ním vyběhla... :))) Jinak Root je pořád zavřená v knihovně... Hurá Carterová už zjistila kdo je šéf LZ
Kobra 11 - Bez východiska (2004) (epizóda)
Zajímavý námět a zápletka... Jinak ten konec stál za to...