Recenzie (4 026)
Most pri Remagene (1969)
Ano již klasika nejen věkem, ale i kvalitním natočením... Hlavně Němci nevypadají jako hlupáci a budižkničemu
Telefónna búdka (2002)
Co se stane když zvedneš telefon v budce, která zazvoní... Jak lze natočit film o 1 herci, telefonní budce a trochu komparzu okolo... Ano lze a moc dobře...
Lovec zločincov - Razgovor (2013) (epizóda)
"Řád Lenina... --- odkud ho máš...? --- můj děda byl u KGB" :))) Tentokrát jsme se dozvěděli o minulosti Shawovové když byla dítě... :))) Tak nakonec se objevila Root, takže bude zas veselo...
Kobra 11 - Na večné časy (2004) (epizóda)
Pilotní epizoda rozdělená na 2.díly... 1.díl: Semir setká s rodiči Andrei :)) Dobře nakrmil rybky... Jinak to přepadení transportu bylo fajné... 2.díl: hurá bude svatba, ale to by nebylo tak snadné jak to vypadá :)) Jinak parádní díl plný akce a zvratů... Tak paráda nakonec je svatba: Semir a Andrea jsou konečně svoji... Paráda...
Tajomstvo lásky (2016)
Romantika jak má být se vším všudy... Sice je to přeslazené až tak, že více to asi nejde, ale pořád se na to dá koukat...
Lovec zločincov - Reasonable Doubt (2013) (epizóda)
Zajímavý námět a zápletka... Super konec a vyhraná sázka...
Bohemian Rhapsody (2018)
Úžasné co jiné napsat... Queen byla, je a bude navždy legendou ...!!! Je milé, že Freddieho Mercuryho ukazali tak jaký byl
Piata vlna (2016)
Kvalitně natočené, super efekty i zajímavý děj, po této stránce tomu není co vytknout... Docela mě mrzí ten konec čekal jsem více...
Lovec zločincov - Lady Killer (2013) (epizóda)
Příběh docela zajímavý, ale výsledek a provedení stálo za to... Tak Root utekla z blázince za pomocí Stroje, ten psychiatr dobře koukal :))) PS: proč jen toho agenta nezabila fakt nevím, ale když jí to Stroj nedovolil :)))
Kobra 11 - Rock'n Roll (2003) (epizóda)
Takovou fanynku bych chtěl mít... Jinak slušný děj i konec...