Posledné recenzie (231)
Jedeme na teambuilding (2023)
Moc od toho necekejte, ale na odreagovani fajn.
Sněžné bratrstvo (2023)
Hodne silny pribeh, ale na muj vkus trochu moc dlouhe… zkraceni o pul hodiny by filmu prospelo.
Duna: Časť druhá (2024)
Film mě po chvále ze všech stran trochu zklamal. Přišlo mi to moc dlouhé (místy jsem se trochu nudil a koukal na hodinky) a zároveň kdybych nečetl knížku, tak vlastně vůbec nepochopím děj. Rozhodně to není špatný film, ale aby to bylo v top 10 all time film - to fakt ne. Solidních 85%