Recenzie (315)
Kung Fu Panda (2008)
Kung Fu Panda je můj nejoblíbenější animák, vyrostl jsem na něm, a nikdy ho nepřestanu milovat! 10/10
Psie popoludnie (1975)
Film o bizarní bankovní loupeži z roku 1972 Psí odpoledne je zkrátka vynikající. Al Pacino předvádí jako vždy fantastický výkon. Režie Sidneyho Lumeta je skvělá. Chytlavé dialogy. Téměř bezchybný. 10/10
Moon (2009)
V pohodě sci-fi film. Nic světoborného, ale přesto dobrá zábava na hoďku a půl. Sam Rockwell je asi největší předností tohoto filmu. Zkrátka solidní. 8/10
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Od tohohle filmu rozhodně nečekejte nijak propracovaný příběh nebo postavy, ale spíš brutální akční jízdu. Je to trochu delší než by to muselo být, ale ve výsledku to tolik nevadí. 9/10
Jackie (2016)
Jak můžete vidět, co se týče hodnocení tohoto filmu, jsem v menšině, jelikož se mi moc líbil. Natalie Portman je jako Jackie Kennedy naprosto skvělá a taky se mi líbila monotónní vizualizace celého filmu. Jeden z mých oblíbených životopisných filmů. 9/10
Suspiria (1977)
Suspiria je klasický italský horor, který lpí spíš na vizuálu a hudbě než na příběhu a postavách. Je to prostě jeden z těch unikátnějších hororů, takže nečekejte nějakej typickej slasher. 9/10
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Tak jsem se konečně dokopal po hrozném třetím Vetřelci ke čtvrtému dílu. A jsem opět zklamaný. Už po prvních 20 minutách jsem se nudil. Je to sice o něco lepší než předchozí díl, ale od teď už se budu tomuto filmu vyhýbat obloukem. 3/10
Komorná (2016)
Film Komorná skončil hluboko pod mým očekáváním. První část byla solidní, ale pak už jenom samá nuda. Z filmářského hlediska ale slušná práce. 5/10
Zúriaci býk (1980)
Zuřící býk je jeden z nejlepších Scorseseho filmů, co se týče filmařské práce. Nicméně jsem se u toho moc nebavil, všechny postavy mi byly nesympatické. 8/10
Čo robíme v temnotách (2014)
Zábavný hororový mockumentary v podání upírů a jiných monster. I přesto že se mi film líbil, tak jsem očekával trochu víc vtipu... Jako jo, párkrát jsem se pousmál, ale to bylo vše. 8/10