Recenzie (315)
Neviditeľný (2020)
Leigh Whannell je zatím na režirském křesle třída a i když se mi Neviditelný líbil o něco méně než Upgrade, je to stále dobrý horor. Bohužel mi to přišlo trochu delší, než by to být muselo, ale jinak v pohodě film. 6/10
Hmla (2007)
Horor od mistra přes Kingovky Darabonta s výbornou atmosférou a zdrcujícím koncem. Celkem povedený. 8/10
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Je to sice CGI slátanina, ale aspoň je to vtipný a nijak moc nenudí. Jako zábava na hodinku a půl určitě poslouží. 6/10
Hausu (1977)
Totální bizár, ale funguje to. 7/10
Kocka (1997)
Dobrý horor, který ale byl ke konci horší a horší. Ale stejně jsem si ho užil. 8/10
Neviňátka (1961)
Pro mě celkem zklamání. Bylo tam pár skvělých scén, ze kterých mrazilo, ale celkově velká nuda. 4/10
Smrteľné zlo 2 (1987)
Totálně šílený horor, sranda od začátku až do konce. 9/10
Carnage (2011)
Skvělá a vtipná dialogová přestřelka se skvělými hereckými výkony, zejména se mi líbil Christoph Waltz. 10/10
Upír Nosferatu (1922)
Jeden z nejikoničtějších němých filmů všech dob. Topový německý expresionismus. Nosferatu je i téměr po sto letech to nejstrašidelnější filmové monstrum všech dob. Kdybych tohle viděl v roce 1922, tak už se asi v životě nevyspím. 8/10
Nie je čas zomrieť (2021)
Není čas zemřít hodně hrálo na city. Na tomhle filmu je vidět jak moc se bondovky změnily (k lepšímu) a že už jsou hlavně o příběhu a ne jenom o zbraních, autech a různých gadgetech. 8/10