Obľúbené filmy (10)
Mechanický pomaranč (1971)
Nejlepší film, co jsem do teďka viděl. Nevím co bych tomu měl vytknout, je to zkrátka bezchybné. 10/10
Requiem za sen (2000)
Všechno, co o filmu mohlo být řečeno už najdete tady v komentářích, ale i tak to tady shrnu. Vynikající režie v podání Aronofskyho, fantastická hudba, neuvěřitelná práce ve střižně, zajímavá kamera, skvělé herecké výkony. 10/10
Klub bitkárov (1999)
Asi jste slyšeli, že v tomhle filmu je úžasný a velký twist... To je pravda, ale nesnažte se ho nějak hledat, prostě si ten film pusťte a sledujte jako každý jiný. Fakt to stojí za to, věřte mi. 10/10
Osvietenie (1980)
Nehanební bastardi (2009)
Grandhotel Budapešť (2014)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Jeden z nejlepších hororů vůbec. Je to tak příjemně nepříjemné. Tohle není film, ale zážitek. 10/10
Drive (2011)
Naprosto famózní film, fantastický po vizuální, zvukové i herecké stránce. Nemám co vytknout. 10/10
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Velmi milé překvapení. Každou sekundu filmu jsem si naplno užil. 10/10