Recenzie (233)
Uvnitř tančím (2004)
Tenhle film ve vás něco zanechá supr supr supr nemám slov
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
40%
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Po tak svěle rozjeté 3 trojce přišla tahle děsivá, vleklá, nevtipná nuda. Hvězda jen za bábinku, která se snad jako jediná povedla ikdyž vzhledovně spáš vypadala jak pštros než lenochod. 3D? Vůbec nechápu k čemu to bylo....
Ríša slnka (1987)
Jeden určitě z nejlepších Spielbergových filmových počinů. Chopí se Vašeho srdce a vy nemáte šanci uniknout a k tomu ta hudba, která vše ještě posouvá o krok dál. Toho malého "filutu" si prostě oblíbíte, všem se snaží pomoc, ale nakonec vše musí zvládnout sám...
Hry o život (2012)
Čerstvé dojmy... Až se usadí dopíšu prozatím 60%
Underworld: Prebudenie (2012)
Tak rychlo to uběhlo, že jsem se ani nestačila nudit. Pěkná atmosfera docela zajímavý příběh ikdyž mi teda "Subjekt 2" po přeměně trochu přišel jako tak "hezká" slečna z vymítače ďábla co leze po stropě... Ale jinak neurazí 55% prostě takový průměr
Vymedzený čas (2011)
Perfetní nápad, co ovšem po krátké době začně nudit a vy si uvědomíte, že to je případ Bonnie a Clyde o téměr 50 let později trochu jinak, ale v podstatě pořád stejně... 50%
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Po vizuální stránce tu není co vytknout zejména mě dostala propracovanoct kdy Tintin objevije staré panství s baterkou. Od začátku Vás příběch vrátí do dětských kdy jsme Tintina a jeho psa Filuta sledovali (tuším) na OK3 :) I když má příběh 107 minut je stále nabití akcí, ale o to větší sklamání přijde když zjistíte, že konec a jeho rozuzlezní přijde tak a až moc rychle...
Dvojičky (2011) (seriál)
Zajímavě rozjeto po Pilotu, uvidíme co dále prozatím 3*
Čertova nevesta (2011)
Panu Troškovi (a to ho hodně ráda) ty pohádky nějak nejdou...