Recenzie (1 561)
Castlevania (2017) (seriál)
Full recenzia tu. 80%
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Vizuál super, príbeh kríval, postavy boli čistí idioti. Teším sa na pokračovanie tohto univerza, ale dúfam v lepší scenár a prepracovanejšie súboje monštier. Inak ale neurazilo. 70%
Jeder stirbt für sich allein (2016)
Vzdor má vždy zmysel. Skvelé herecké výkony a kulisy Berlína. Žiadny happy end. Celkovo lepší priemer. 60%
Transformers: Posledný rytier (2017)
Full recenzia tu. 40% Cinemacity Polus
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Vizuál je nádherný. A pri ňom to asi končí. Infantilná a stupídna kravina zo scenárom z bodu A do bodu B. Mnohé vtipy sa stali neustálim opakovaním vyslovene otravné. 50% Cinemacity Polus
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Za mladi ma PR úplne minuli a tak nepociťujem žiadnu nostalgiu. Ak by film zostrihali o približne polhodinu, bola by to vcelku svižná príjemná jednohubka. Takto sa to príliš naťahuje a miestami vyslovene nudí. Záverečný fight bola čistá guilty pleasure a užíval som si ju s úsmevom na tvári. To fakt niekto niečo takéto vypustí v roku 2017? :D 60%
Veľký čínsky múr (2016)
Úvod ma bavil. Zbytočne sa nenaťahoval a rôzne čínske vylepšenia pri obrane múru boli skvelé. Damon a jeho postava tuctová a nezaujímavá. Obrancovia múru za zaujímali oveľa viac. Druhá polovica a najmä záver, bolo už scenáristické peklo. 50%
Červený kapitán (2016)
Nevzalo ma to ak ako som čakal. Nejako som nevedel na tento vlak naskočiť. Natočené to bolo skvele, ale obsah mi občas nejak unikal. 60%
Logan: Wolverine (2017)
Luxus, ktorý netreba popisovať. Silne pochybujem, že to niečo tento rok v rámci komiksoviek prekoná. 100% Cinemacity Polus
Baba z ľadu (2017)
Zuzana Kronerová bola skvelá, rovnako ako jej postava s ktorou človek skrátka musí sympatizovať. Celkovo veľmi sympatický a príjemný film. Žiadna tuctová "kameňáková" komédia. 80% Febio Fest 2017 - Kino Lumiere