Recenzie (188)
Mayday (2023)
Butler jako pilot novoročního letu musí své cestující ochránit,to dá rozum 🙂 Takže po nuceném přistání kdesi na ostrově hrdlořezů,se zachová jako správný kapitán a koná. Dobrá jednohubka.
Sharper (2023)
Jeden z těch filmů,který se vás snaží přečůrat a ohromit nečekaným. Jenže aspoň já jsem původní konečnou pointu prohlédl. Mě to ale nevadilo..dobrý počin.
Holka na zabití (1975)
Celý film stojí na Veškrnové..chyba,opravdu nee. Tato přeceňovaná herečka se za celou svou kariéru,neobjevila v žádném solidním snímku. Nejhorší je,že ona přehrává i v běžném životě..pořád hraje distingovaně první dámu. Jinak Herz natočil sveřepou rádoby krimi,u které soudruzi museli slastně mlaskat.
Docent - Vražda v lese (2023) (epizóda)
Zatím průměr..pracovat u kriminálky asi není žádný med. V takovém kolektivu,kde si každý honí ego,bych nebyl ani minutu.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Todle mě nikdy nechytlo. Proč tam flákli ty německé neherce nechápu. Hudba od Karla Svobody stojí za zmínku.. jo a cirkusy nesnáším.
Hráč bez limitu (2013) (TV film)
Stoprocentní šílenec! Klobouk dolů.
Můj život v Kosovu (2022)
V roce 2004 to byl horor,ale opět pro nevinné lidi. Máme rok 2023 a děje se to pořád. Strach je ve filmu všudypřítomný.
Zvrhlost (2019)
Šlo z toho vytěžit víc,ale i tak mě z toho zamrazilo.
Tata Bojs (2022) (koncert)
Tatáče mám rád..ale přišlo mi,že zvuk byl o něco napřed než vizuál.
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Nádherný film s krásnou podkresovou hudbou. Nejhorší na stáří je to,že si pamatuješ svoje mladí.