Recenzie (16)
Úplně debilní zprávy (2018) (relácia)
Paní by si měla jít vybrat nejlepší podprsenku, kterou má v šatníku :D
Poslední království (2015) (seriál)
Tak konečně jsem si našel k hlavnímu hrdinovi cestu. Trvalo to sice 5 dílů, ale právě po pátém mě to začalo naplno bavit a doufám, že to teď pojede svižně a krutě :)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Jestli se dožiju postapokalyptického světa, budu KYTARISTA!!! :D :D
Vzpomínky na lásku (2004)
100 hvězd a to zcela jasně a bez diskuse.
Bedári (2012)
Komentář od johnn333 se mi zdá totálně mimo, nevim jestli to je recese, nebo co, ale je to, jakobych šel do kina na Shreka a pak si stěžoval, že to bylo animovaný a fantasy,který bych nesnášel. Edit: Nikdy v životě jsem nezůstal němý 30 minut po skončení filmu, nikdy v životě jsem u filmu nemusel 10x za film potlačovat slzy a nebýt přítelkyně vedle mě, tak bych 1/4 Bídníků probulel a to nejsem citlivka. Kamera fascinující se záběry na obličeje při nejcitovějších písní a celková kvalita hereckého vystoupení- DOKONALÁ. Nevim jak dvoj a troj hvězdičkáři, ale pro mě je i 50 hvězd málo. Velké Bravo za tento muzikál.
Scary Night (2011)
Ano, je to film, dle mě hodný na 4 hvězdy a to z pár důvodů. Film se snaží tvářit jako horor i jako komedie zároveň, nevím jestli chtěná, či ne, ale klape to. Colin hraje přesvědčivého upíra a Imogen Poots nehoráznou kočku, kterou jsem dlouho neviděl. Užíval jsem si napětí i scény, které k upírským filmům patří a v HD to nemá vskutku chybu.
The Divide (2011)
Mě to prostě nedá...moc komentů nepíšu, jen k těm, ke kterým mám co říct a tohle je film o který se musím podělit. Ač jsem věděl od první minuty do čeho jdu, jaký film bude mít průběh a přesně jsem věděl, že tyhle filmy nemám rád, přesto hodnotím 5-ti hvězdami za úžasný soundtrack, bravůrní herce, kteří zahráli své role na jedničku milionkrát podtrženou. Atmosféra tak dokonalá, že mě vtáhla od asi 10. minuty a držela až do konce. Tenhle film je dle mě vrcholem filmové bravůrnosti, které bych ovšem už nechtěl znovu vidět. Tohle je čistá deprese, nervy drásající podívaná u které jsem se klepal jak ratlik ještě po skončení.... Konec mě vcelku dostal, slzy na krajíčku a mě se usínalo velmi vlemi špatně. Určitě nejlepší film, který jsem zatím viděl v tomto roce. Ještě dodatek, nechápu, proč lidi dávají odpad, či 1-2*..tohle není film o akci, jak si možná myslí, neběhají tu terminátoři, ani jiní roboti, není tu akce po 122 minut filmu, nedovíte se proč a jak a kdy to skončí, tohle je psychologický thriller, který ukazuje "civilizované" lidi na pokraji šílenství.
Karanténa (2008)
Ti Amíci už nevědi odkud rejžovat prachy...Takhle podělat můj nejmilovanější horor [REC] ...zabít
Vreskot 4 (2011)
Je to komedie, je to parodie, je to horor, je to pohádka? je to Vřískot 4
Flash Gordon (1980)
Film ,který jsem viděl asi v 97...asi 100x a pořád i po 14 letech mi přijde naprosto dokonalý a příběhově výborný. A upřímně, na to,že film vzniknul v 80. roce jsou efekty a interiéry naprosto úchvatné.