Recenzie (6)
Příliš hlučná samota (1994)
musím souhlasit s uživatelem eagle-eye, že jediné pěkné byla Markéta Hrubešová, heh. Hodně slabý odvar Hrabalovy předlohy.
Tajný deník Adriana Mola (1985) (seriál)
Taky jsem miloval Pandoru.
Mikrokozmos (1996)
Prostě fascinující!
Česká soda (1998)
"a těť si protsvišime zaklatni slofička: onkel karl fotí stereo! " a i když nejsem rasista, tak prací prášek Árijec se mnou dost zapral :)
Total Balalaika Show (1994) (koncert)
Prostě balalajky, traktory a rock´a´roll
Takešiho hrad (1986) (relácia)
Naprosto squelá japonská soutěž, ve které i ti nejposlednější ze stovky statečných v rozličných kostýmech nakonec stejně ostrouhají v závěrečném souboji s císařem na legračních vozících, což jistě ocení každý škodolibý člověk. U tohoto pořadu se však člověk převědčí i o jiné povaze Žaponců. Žádná přetvářka což potvrzuje nejen to , že soutěží očividně těšilo ztrapnit se komickými bojovými pokřiky a úbory, ale i upřímnou radostí i v případě vyřazení. (A když to budeme stupňovat ještě trošek dál pochopíme jistou zálibu v bolesti a ponížování a můžem skončit až výhřezem střev při harakiri) Ale jak praví známé přísloví: "Není důležité zvítězit, ale přežít."