Recenzie (243)
Predátor (1987)
Béčková estetika dotiahnutá (takmer) k dokonalosti. Predátora som dnes videl prvýkrát, 24 rokov po uvedení a užil som si ho ako máločo z celého akčného žánru. 90%
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Film, ktorý sa z vtipnej drámy vyvinul až na plnohodnotnú bláznivú komédiu rozhodne prekvapil, skvelo pobavil a... pre 79-minútovú dĺžku toho už viac nestihol. Ono to však rozhodnenie je málo, ak sa naviac jedná o takto kvalitný čiernočierny humor neberúci si servítky. Ďalšie plusové body za skvelý soundtrack a pár mínusových za škaredý chladný digitálny obraz. Jednoznačne kvalita, len netreba čakať film s presahom. 80%
Záhrada (1995)
ATMOSFÉRA. a ŽIVOT. Bezkonkurenčne najlepší slovenský film.
Ukrutne šťastní (2008)
Za zhliadnutie to jednoznačne stojí, no viackrát by som do toho už nešiel. Predsa len to má svoje zívacie pasáže. 70%
Udalosť (2008)
Shyamalan nestratil svoje schopnosti. Scény, ktoré majú vyvolávať napätie sú v režisérových rukách stále geniálne mrazivé, no problém je v scenári. Kecá sa o ničom, kecá sa veľa a príbehovo je to taktiež slabé. Shy, nájdi si prosím scenáristu. PS: Wahlberg aj Zooey desne mimo.
Štvrté proroctvo (2009)
Na popcorn nadpriemerne inteligentné, kladúce dosť otázok na hlbšie premýšľanie a aj katastrofické scény sú ozaj strhujúce. Pár hodín po zhliadnutí si z však hlavy nedokážem vytiahnuť nič iné ako nezmyselných tajomných pánov a príšerný koniec. 65%
Čaroděj ze země Krev (1970)
To, čo predvádzajú 'herci' v tomto 'filme' je až neuveriteľné a konkrétne hlavný predstaviteľ dosahuje absolútneho vrcholu prehrávania. S dejom si tvorcovia taktiež nerobili problémy, a tak vidíme len neustále opakovanie nanajvýš 5-minútového nápadu. Po všetkých stránkach dokonale nezvládnutý a ozaj hrozný film. 0%
Boj o prežitie (1989)
Survival in the wilderness is a matter of heart, not hardware. Béčkové osemdesiate roky vo svojej plnej kráse, s primitívnym scénarom a teatrálnymi dialógmi. Videnia hodným ho tak robí režijná svižnosť (Coscarelli film natočil po svojom vrchole Phantasm II) a hŕstka obyčajných ľudí, ktorí pod pôsobením ultra-sympatického Henriksena a krásnej californskej prírody (plus zopár na zabíjanie cvičených maníkov) nachádzajú hrdinov vnútri každého z nich. Lesná pohoda. 70%
Milý John (2010)
Tu Hallström s výberom scenára poriadne prestrelil. Ten je v každej sekunde na city hrajúci a v spojení s Lasseho citlivou réžiou, kopou sĺz a romantickým klavírom, ktorý sa ozve vždy v tej správnej chvíli vytvárajú ozaj veľký gýč. 40%
How to Be (2008)
Ten film nemá ani poňatia, čím chce byť. Snáď každú minútu mení svoj postoj a striedavo sa skúša hrať raz na komédiu a potom na drámu. Režisér a scenárista v jednej osobe najprv absolútne sparodizuje všetky postavy, urobí z nich iba absurdné žánrové figúrky a potom sa s nimi snaží riešiť existenciálnu krízu. Ďalšou záhadou je to, prečo má na festivaly určení snímok v hlavnej úlohe idol pubertálnych dievčat a nie charakterného herca. 40%