Recenzie (98)
Torzo (1973)
Co udělá teenka, když jí vraždí kamarádky a má depku? Vezme zbytek kamarádek a odjede se opalovat na osamělou "chatu". A to prosím v roce 1973. K tomu hippiesáci, mlha v lese, popelka a Hitchcock. Malinko škoda slabého gore.
Krásnější než sen (1942)
Vydržel bych se na to dívat donekonečna.
Někdo tam dole mě má rád (2008)
Celá sekce na vozíku je na jasných pět hvězd a patří k tomu nejlepšímu, co jsem na poli exploitation (i horroru celkově) viděl. Přímo neskutečně graduje a na konci jsem měl koule ve svěráku. Bohužel část s ďáblem je o poznání slabší a příliš nechápu, co vedlo autora ke stopáži dvou hodin. Vendeta měla být akčnější, kratší, rychlejší, dynamičtější a celkově kvalitnější. I technické zpracování a herecké výkony proti první části kulhají. Roman Vojkůvka dokázal neskutečnou věc v tom, že po Neusínej (které se mi vůbec nelíbilo) natočil mnohem delší, ale přitom v každé vteřině kvalitnější film. Obrovský skok. Dialogy jsou super (napsané).
Killdozer (1974) (TV film)
1) představte si normální slasher, ve kterém chlápek v masce postupně vyvražďuje skupinku lidí 2) místo toho chlápka dosaďte buldozer... kdyby existoval pořad o dementním chování postav v horrorech, skupinka dělníků z Killdozera by byla hned v prvním díle...
Spoločenstvo vlkov (1984)
Velmi dobrá vizuální stránka, sympaticky obsazená babička a "Karkulka" a pár dobrých momentů. S trochou scénáristické péče jasný kult. Takhle tu máme nefungující nudný mišmaš bez hlavy a paty. Navíc kluk, který pálí za Karkulkou, je hrozně nesympatický kokot.
El infierno de las mujeres (1980)
Prachmizerná a velmi nudná Troma, sic s kozami ve větším než velkém množství. Chybí nápady, chybí gore, chybí akce, chybí hlášky...
Heroín (1970)
Americký film z Francie. Typické westernové atributy (nezměnitelný rančer ze starých časů) a zpracování syrové, jak mají sedmdesátky být.
Šest žen pro vraha (1964)
Vizuálně jeden z nejdokonalejších filmů. Oči se doslova pasou na barvičkách. Naprostá většina záběrů by pak šla zarámovat na zeď. Není moc filmů, o kterých se tohle dá říct.
El espanto surge de la tumba (1973)
Sada krásných (odhalujících se) hereček, nádherné sladění barev, super záporáci, slušné mordy... ke štěstí nic nechybí. :]
Čch' pi (2008)
Pět do betonu zalitých hvězd pro první půlku. Taktická revoluce! Víc prostoru holubům! Kaneshiro, Leung, vousatý generál a Zhao naprosto rulují... a ty ostatní taky. Vymazlenější bitva armád neexistuje. Strašně moc se mi líbí ten analytický přístup stratégů.