Recenzie (307)
Sladké sny (2008)
Ale prečo to na stránke od R'Hell chcelo potvrdenie, či mám 18 rokov mi je záhada. Ovocie a zelenina asi nie je určená deťom do 18 rokov.
Za zrcadlem (1936)
Mám rád animáky s Mickey, no niektoré sú fakt zlé. Naštastie to nie je tento prípad :)
Smích a pláč (1898)
Tak ako aj predchádzajúce 2 rakúsko-uhorské sakra krátke filmíky, akurát, že v tomto mi ešte aj ten herec prišiel nesympatický.
Výstavní párkař a lepič plakátů (1898)
Divné, chápem, že to bolo pred 2. storočiami, ale príde mi to proste divné (a nezaujímam sa o filmovú históriu)
Pavouk (2007)
Druhý záver mi doslova vyrazil dych. Bravo.
Cedulky (2008)
Krásne, veľmi charismatický herci. Aj bez slov sa dá veľa povedať.
What's in the Box? (2009)
Cítil som sa úplne ako v úvodnej kapitole Half-Life 2, až na to, že ma chytili.
The Black Hole (2008)
Pekne povedané, "Kto chce víc, nemá nic."
Alarm (2009)
Bože, ako moc som trpel tých 9 minút vždy keď zazvonil nejaký budík. Totálne deprimujúce. Hlavne, že celé tieto prázdniny žijem rovnakým štýlom, akurát sa mi ho darí úspešne po prvom zazvonení umlčat.
Sebastian's Voodoo (2008)
Bolo to také nemastné, neslané. Moc rýchle a bábiky mi boli dosť nesympatické.