Obľúbené seriály (3)
Sladká pomsta (2016)
Nekonečná láska (2015)
Moc povedený seriál.....až na ten konec :/
Chlap (2022)
Asi to nejlepší co Tv Nova za poslední roky vytvořila. I když je tam podoba se seriálem Dr. House, moc mě to bavilo a užívala jsem si každý díl. Tohleto rozhodně stálo za shlédnutí. :)