Recenzie (637)
Serenity (2005)
Rozhodně skvělá jízda, tak trošku s divnou příchutí, protože člověk se nemůže zbavit pocitu, že mohlo být ještě líp, kdyby nebyl seriál zrušen. Závěr je dost nářez a River ruluje.
Firefly (2002) (seriál)
"Whedonovský" seriál v tom nejlepším slova smyslu. Skvělé postavy, nápady, situace, dialogy... tento seriál měl šanci dosáhnout kvalit Buffy, zůstalo však bohužel jen u první série, což je jeden z největších zločinů v seriálových dějinách. Protože našlápnuto bylo parádně..
Na počátku bylo světlo (2010)
Rozhodně fascinující dokument. Není ani tak důležité, jestli Jasmuheen je podvodnice nebo ne, jako co si člověk z toho celého odnese, jestli se zamyslí nad tím, co všechno jí a pije a proč..
Ajťáci (2006) (seriál)
Jeden z nejvtipnějších seriálů, které jsem měl tu možnost vidět. Asi ještě lepší než Big Bang Theory. Určitě by si zasloužil víc sérií.
Skokan (2008)
V podstatě přírodopisný film, ve kterém máme možnost obdivovat krásy světa.. což není tak málo.. ;-)
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
To nás pánbů trestá, že se nemodlíme..
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Hrozná béčkovina, což by samo o sobě nevadilo, ale tahle si hraje na něco, co při vší snaze není. Zbývá jenom strašně natahovaná nuda.
Šónen Merikensack (2008)
Je to sice komedie, ale občas taková lehce zhořklá. Navíc dost průměrná, ale naštěstí v ní hraje Aoi Miyazaki, která to celé drží nad vodou a díky níž můžu říct, že jsem se celou dobu bavil..
Denša otoko (2005)
Seriál je daleko lepší, film je takovej nemastnej neslanej, ústřední dvojice daleko míň sympatická a vůbec.
Sherlock Holmes (2009)
Není to nezábavný film, zejména díky Robertu Downyemu Jr., těžko ale říct, proč se to jmenuje Sherlock Holmes. I když jako parodie se to brát dá.