Recenzie (636)
Neporazitelný (2021) (seriál)
Vynikající adaptace jedné z mých nejoblíbenějších komiksových sérií. Dokonce jim i odpustím to, že z Amber udělali černošku, která je fakt na facku.
Hrozba smrti (2024)
Neskutečná prdel. Samozřejmě si nejstem jist, jak by se mi to líbilo v jiném prostředí a atmosféře, ale já se bavil královsky. Každopádně když někdo koukne na McGregora, nepředpokládám, že může tento film brát vážně.. ;)
Meitantei Conan: Tantei-tači no requiem (2006)
Doposud byly všechny Conanovský filmy dobrý (jedu to chronologicky), ale tenhle je fakt sračka. Šílenej guláš postav a nedává to smysl.
Rebecca (1979) (TV film)
Rozhodně uhrančivá verze se skvělým hereckým obsazením, jenom škoda, že se nedá sehnat v lepší kvalitě..
Enola Holmesová (2020)
20 minut stačilo.. ;)
Thor: Láska a hrom (2022)
Myslel jsem, že Waititi to zase dá. Nedal. Ragnarok byl super, ale tohle je trapárna.
Meitantei Conan: Baker Street no bórei (2002)
Jak to jedu postupně chronologicky spolu se seriálem, tak tohle byl zatím asi nejlepší conanovský film. Každopádně skvělé drama připomínající Sword Art Online.. ;)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Vynikající seriál, možná vůbec nejlepší anime na "občasné podívání". Vždycky pobaví. V kuse se na to dívat nedá.. ;)
Policajná akadémia 6: Mesto v obkľúčení (1989)
Jak dávám všechny policejní akademie v řadě, tak u téhle jsem se nejvíc nasmál. Takže si zaslouží plný počet. ;) Mimochodem je to mnohem lepší než pětka.
Sandman (2022) (seriál)
Po třech protrpěných dílech můžu dát spokojeně odpad a přečíst si znovu komiksy. Uffff....