Posledné recenzie (58)
Prepadnutie (2010)
Čekal jsem opravdu skvělou podívanou a přitom jde o spíše průměrný film.
Dealer III (2005)
Při scéně kde kořeňa pověsili na řetěz jak prase při zabíječce jsem vyvalil voči, když ho podřízli, dali pod něj lavor do který se naplnil krví, říkal jsem si že si dělaj asi prdel, pak když mu vypadly střeva a drtili je v umyvadle mi připomnělo korejský filmy, který se taky s ničím neserou.
Rukojemníci (2011)
Trespass je velký trapas. Celé se to dalo skončit, kdyby lupiči Cageovi píchli tu blbou injekci a prst mu tam sami přiložili a mohli hned vypadnout. Je to jedna velká slátanina, která vás po půl hodině přestane bavit