Recenzie (187)
Midsommar (2019)
What a mindfuck!
Vtedy v Hollywoode (2019)
Pokud vydržíte čekat 157 minut, tak vás odměna nemine, i když za to čekání poněkud krátká...
Vezmem ti všetko (2015)
Celý film jsem hluboce uvažoval jestli je hlavní hrdinka šukatelná nebo není....a víte co? Ona i je! *
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Jeden z těch případů, kdy je mi líto, že nejde dát půl hvězdy. Film se mi líbil na 3,5*, ale tato možnost na csfd prostě chybí!
Posledný Mohykán (1992)
Za tu naprosto nesmyslnou smrt Uncase musím jednu hvězdičku ubrat. Sice bychom, tak přišli o naprosto ultimátní badass otec-syn vendetu, ale přesto si stojím za tím, že to nebylo nutné. :/
Strnadovi (2017)
Koncentrovaná deprese nebo realita běžného života? Pěkné.
The Trust (2016)
73 minut dobrý film. Bohužel posledních cca 20 minut to celé posílá do kopru...
Loft (2014)
Pro ty, co nevědí, jak dokáže závěr udělat z výborné 4 hvězdičkové podívané tu jednohvězdičkovou...
Trhala fialky dynamitom (1992)
Asi jsem sentimentální...
Hosť (2014)
Byla by to solidní guilty pleasure s plným počtem bodů, kdyby David přijel - napravil v rodině, co se dá - odjel . Old fashion happy fucking ending s tím nejvíce sympatickým psychopatem roku 2014. Leč bohužel : "Anno Petersen, ty krávo !"