Recenzie (187)
Nič v zlom (2023)
Jsem jediný kdo je z toho konce smutný....?
Dexter - Sins of the Father (2022) (epizóda)
Takhle dosranej konec dobryho serialu jsem uz dlouho nevidel....a to se mi nedávno dostaly pod ruku Hry o truny!
Nu chuo čung an (2021)
Japonská měna proti přenašeči spavé nemoci, to prostě nemohlo dopadnout špatně!****
Kate (2021)
Guilty pleasure jako řemen ze kterého bych jako puberťák měl celé prázdniny poluci. ****
Válka zítřka (2021)
Perfektní výplachovka a opět mi tady sakra chybí možnost přidávat i půl hvězdičky. 4.5*
Vychováni vlky - Pentagram (2020) (epizóda)
Takže po Pinokiovi tady máme dalšího zmetka tohoto roku...a tím je nevděčný spratek Campion. Přál bych mu aby ho odvedli a Heliodromus si měl před popravou s kým hrát. Možná by si pak Matky víc vážil.
Pinocchio (2019)
Buď silné 2 nebo velice slabé 3 hvězdy. Velmi na csfd postrádám půl hvězdy. Knižní předlohu, která je údajně druhou nejprodávanější knihou hned po Bibli jsem nečetl a tak nevím jestli je Pinokio takový kokot i tam, ale tady mě sral teda neskutečně.
Contratiempo (2016)
Od 40. minuty jsem věděl jaký bude "WOW" závěr a hlavní twist filmu. A nemýlil jsem se....
Ozark - Všechno, nebo nic (2020) (epizóda)
to warrenur: Vždyť sakra vyřešili jeho nejpalčivější problém! ;) Těším se na další řadu.
Anna (2019)
Hrozně naivní stupidní blbůstka beroucí se v tolika ohledech nesmírně vážně. Nebýt toho jdu i o hvězdičku výš.